19 במרץ 2018

תתחילו לעשות קצת Noizz




בשבוע שעבר הוזמנתי יחד עם אנשי תקשורת נוספים להשקת קולקציית הקיץ של רשת Noizz מקבוצת מאניה בקניון עזריאלי קריית אתא.

בהשקה נכחו גם מנכ"ל עזריאלי עכו רפאל בולניק, מנכ"לית עזריאלי קרית אתא סיון ממן ומנהל רשת נויז דודו שליקר.


בתור אמא לשני בנדיטים בני 5 ו-7 אשר מאז ולעולם היתה להם אמירה לגבי הבגדים אותם הם לובשים שמחתי להכיר רשת בגדי ילדים שהיא כל כולה לבנים, מקטנים (גילאי 3) ועד גדולים (גילאי 13)...מבגדי ים, דרך בגדים ליומיום (עם הרבה ג'ינסים) ועד לבגדים אלגנטיים לאירועים מיוחדים (יש פפיונים חמודים).

כבר בכניסה לחנות מרגישים שהחנות מקרינה שיקיות וטרנדיות, מקיר הנעליים הצבעוני (אני נדלקתי על נעליים אדומות...ברור שבשבילי...אני מידה 36), דרך בובות הילדים שלבושים במראה פאנק רוקיסטי ועד לעיצוב החנות (עם סימוני קווי רכבות תחתיות מהערים המובילות בעולם).


קולקצית הקיץ מציגה לוק במראה פאנק רוקיסטי עם נגיעות מעולם הספורט מה שאומר  מראה שכבות, גופיות רחבות וקפוצ'ונים עם סקוצ'ים, בדי סקובה ומלאנז'ים חדשים.
כמו כן, ניתן לראות דגש בקולקציה על הצבע הלבן.


לצד שילוב הטרנד הצבאי של המדים והקרגו. הצבעים הבולטים בקולקציה הנם גווני האפור, שחור ולבן שתמיד אופנתיים ותמיד ימשיכו להיות אופנתיים ושימושיים.

בקולקציית הנעליים ניתן דגש לשילובי הדפסים ולצבעוניות חזקה של אדום, צהוב וזהב.


המסר האופנתי הייחודי של המותג הינו שגם החיבורים הנראים לכאורה כבלתי אפשריים מהווים אמירה אופנתית ייחודית כגון: שילוב של טי שרט קרועה מתחת לז'קט (תתכוננו לשאלות של הסבתא אם נגמר הבד בחנות בעוד 3...2...1...), תוסיפו לזה ג'ינס שחור או אפילו מכנס בד שחור מגניב ונעל ספורט אדומה וקיבלתם לבוש מושלם (לפחות עבורי).

קולקציית בגדי הילדים של NOIZZ בחרו לדבוק בקו אופנתי בוגר ודומיננטי. המטרה המובהקת הינה ליצור פריטי לבוש ואאוטפיטים שיגרמו לילדים להיראות יחידים ומיוחדים עם בגדים נוחים ונעימים.


מה שאותי מאד משך זה המגוון הרב ואיכות הבדים (בקרוב מבחן הכביסה), בג'ינסים אהבתי את הדגמים הרבים חלקם עם כפתור וחלקם עם גומי (ממליצה להוסיף גם עם תיקתק לאילו שעוד לא יודעים לכפתר), בחולצות את האפשרות לבחור בין טישירט מגניבה לחולצה המכופתרת שיש בה גם ריצ'רץ' ובנעליים...טוב, כבר אמרתי...


בהשקה, המוזמנים נהנו ממגשי מסיבות יוקרתיים של 'הסושיה', רשת מסעדות אסיאתיות, שפתחה סניף חדש בקונספט של דוכן בקניון עזריאלי קרית אתא. את הסניף מנהל הזכיין בועז בר ליבשיץ- סושימן מוערך מאוד ברשת כבר 15 שנה. הסניף כשר ללקוחות (בהשגחת רבנות קרית אתא) ורוב המנות שבתפריט ישמרו, ביניהן מנות הסושי, המוקפצים, המרקים והגיוזות. כמו כן, ניתן יהיה לבצע משלוחים בכל האזור כולו לרבות קרית אתא, נשר ושער הקריות.

עוד על קולקציית הקיץ
HIP HOP - קולקציה זו הינה בהשראת עולם ההיפ הופ, בין הפריטים ניתן למצוא: קפוצ'ונים רחבים, טישרטים בגזרת טוניקה, מכנסי טרנינג שקי ווסטים במגוון בדים ודפוסים. הדפוסים הבולטים בקולקציה זו הינם דפוסי פונטים וגרפיטי. כמו כן יש שימוש בסרטים מודפסים וחלקים בטופים ובמכנסיים וכן שימוש בפטצ'ים.

פנקיסטי רוקיסטי - קולקציה זו ממשיכה מעונה קודמת עם דגמים חדשים. בקולקציה זו ניתן לראות דפוסים של גולגלות, ג'ינסים בשילוב בנדנות, קרועים ומודפסים בגזרות הכי חדשניות בשילוב אקססוריז כמו שרשראות, ניטים וריצ'רצ'ים. וסטים מבדי ג'ינס קרועים בשילוב דפוסי קשקושים וניטים, ג'ינסים בדפוסים תלת מימדיים ועוד.

קולקציית "יום-יום" : כמו השם שלה מטרתה לתת מענה יותר יומיומי לגן ולבית הספר עדיין עם דגש על האופנתיות של נויז בגזרות ודיטיילים בעיקר. בין הפריטים : טישרטים חלקות מבדים מיוחדים ובמגוון גזרות, מבחר ברמודות, ג'ינסים חלקים, טישרטים בדפוסי אולאובר בהשראת הטרנדים החזקים של העונה.

קולקציית ערב - העונה הרחבו את קולקציית בגדי הערב לילדים בטרנדים חדשים. הקולקציה כוללת חליפות בצבעי יין, אפור בהיר וכחול רויאל, השתמשנו בבדים חדשים מעולם הספורט, בדגש על נוחות לילדים עם הרבה לייקרה.
ניתן למצוא בקולקציה גזרות גקט חדשות: בשילוש ריצ'רצ'ים ולא צווארון, מכנסי ערב בגזרת סקיני חדשה ונוחות חסרת פשרות, חולצות מכופרות מבדי טישרט - זהו טרנד עולמי בבגדי גברים שנטמע בנויז בעיקר בגלל הנוחות.
ולהשלמת המראה ניתן למצוא נעלי ערב בצבעים חדשניים.

קולקציית בגדי ים:
NOIZZ מציעה בגדי ים בסגנון מכנסי גלישה קצרים וארוכים עם דפוסי גולגלות, אננסים ופטצ'ים.


בואו יהיה חם ומגניב...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה