28 במרץ 2018

כנגד 3 יינות ותירוש אחד של יקב 1848 דיברה בהגדה

אני מאד אוהבת יינות, בדר"כ יינות לבנים קלילים אבל עם השנים (ואני לא רומזת שאני מתבגרת ומשתבחת) התאהבתי ביינות אדומים.

אני לא יכולה להגיד לכם אם העפיצות דומיננטית או שאני מרגישה את חביות האלון שבו היין התיישן או שאני חשה בטעם פירות יער קליל עם נגיעות אפרסק...
אבל אני יכולה להגיד לכם אם היין טעים לי או לא...ולי זה מספיק.

ואין כמו חג הפסח כדי לבדוק יינות חדשים (או כאלו שאינני מכירה), וכשאני אומרת לבדוק אני מתכוונת בלטעום או יותר נכון לשתות, כי אם יש משהו שאני מאד אוהבת זה להביא לחג יין שטעים לי (בין אם אני מארחת או מתארחת) ותראו לי שולחן חג שלא ישמח לבקבוק יין נוסף.


אז הרשו לי להכיר לכם את יקב 1848, זהו היקב הראשון שהוקם בירושלים.
170 שנים של עשיית יין והנחלת מסורת ייצור היין מדור לדור. היום זה הדור השמיני למשפחת גלינא - שור שזכה ביקב הבוטיק הטוב ביותר בישראל עם מספר מכובד של זכיות בתחרויות בינלאומיות יוקרתיות.

לרגל חגיגות ה-170 של היקב הושקה סדרה חגיגית בשם SPECIAL OCCASION זוהי סדרת יינות של דור 6 הפונה אל הצרכנים מזווית שונה וייחודית. בקונספט החדש של התאמת היינות לסיטואציות השונות בחיינו.
צריכים להביא יין למסיבה? יש את דור 6 PARTY TIME 
בלנד של סירה-ארגמן שהכי כיף לשתות יחד...יין בעל גוון ארגמני עמוק, טעמו חזק וכבד ונשאר גם אחרי שהיין נגמר. והוא בעל 14.5 כוהל שיושן בחבית במשך 16 חודשים. 
משתלב נהדר עם בשרים וחברים טובים.


צריכים להביא יין לסדר ? יש את דור 6  FAMILY EVENTS
בלנד קברנה- שיראז. יין טעים וקליל (הכל יחסי) שמתאים לכולם; גברים ונשים, צעירים ומבוגרים
14.5 כוהל, יישון בחבית במשך 16 חודשים.
משתלב נהדר עם בשרים כמו גם עם גבינות ובני משפחה.

מארגנים ערב רומנטי וברור שיהיה בקבוק יין יש את דור 6 - FOR TWO.
בלנד פטיט סירה- פטיט ורדו. שאומנם לא טעמתי אבל שילוב כזה חייב להיות מוצלח.


בקרוב יושק בלנד נוסף MOMENTS OF SUCCESS לרגעים מרגשים בחיים, להצלחות קטנות וגדולות.

בנוסף התנסנו בתירוש מופחת קלוריות של יקבי ZION המתאים לילדים במשפחה ולילדים בנשמותיהם (ולכל מי שהתירוש הרגיל מתוק לו מדיי)

מדובר בתירוש ענבים טבעי מופחת קלוריות, המיוצר מענבים מובחרים, שהגיעו להבשלה עם רמת סוכר נמוכה ע"ע טכנולוגיה מתקדמת.
ב-100 מ"ל תירוש יש 53 קלוריות לעומת 160 קל' בתירוש ענבים רגיל.


מטעימה ראשונית חשים שוני בטעמים, התירוש עדין יותר בטעמו ופחות מתוק, אני אהבתי ולילדים זה היה מעט מוזר...אבל אחרי טעימה שניה ושלישית גם הם אהבו.

לאתר היקב-
http://www.1848.co.il/

פסח אביבי ופרחוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה