26 בפברואר 2018

גלובוס מקס הגיע לכרמיאל וכולם מוזמנים

אין דבר שאני אוהבת יותר מאשר מללכת לקולנוע ביום גשום, לקנות (או להביא) דלי של פופקורן וקולה זירו (אני מודעת לדיסוננס) ולהיסחף לעלילה קסומה כשבן הזוג לצידך...(אולי לנפוש בבית מלון עם עיסוי...אולי...)

אני מודעת שיש פה כמה הרמות גבה, אבל תזרמו איתי...(כי לכל בעיה יש לי תשובה), זו האהבה שלי.
מה שאני פחות אוהבת (מלבד המחירים, אבל כיום תמיד יש מבצעים ו/או קופונים), זה שכדי להגיע לקולנוע אני צריכה לנסוע 40 דקות או יותר...


לכן, שמחתי לגלות ולהיות מוזמנת לאירוע ההשקה החגיגי של מתחם הקולנוע של רשת גלובוס מקס בקניון חוצות כרמיאל.

מתחם הגלובוס מקס כרמיאל ממוקם במרכז הקניות הגדול של כרמיאל, מה שמבטיח חנייה בשפע (כבר קנו אותי) וישלב בתוכו אזור בילוי ומסעדות (כמו גם בכל ביג כרמיאל), איזה כיף שהכל תחת קורת גג אחת.

כבר בכניסה קיבלה את פניי להקה ששרה קאברים לשירים מוכרים בקצב הג'אז אשר ליוו את ההשקה באלגנטיות נעימה, עמדות האוכל היו מפוזרות לאורך כל המתחם והיו מיוחדות וטעימות.

המתחם עצמו מעוצב באלגנטיות, בקווים נקיים ובצבע כתום (אני אוהבת) ולאורך המסדרון עם מסכי ענק (שמקרינים פרומואים לסרטים...) מפוזרים שישה אולמות קולנוע גדולים ומרווחים ויכולים להכיל עד 600 איש בו זמנית.
בכל אולם מסך עצום (נו, טוב זה בית קולנוע) וקעור עם מערכת סראונד (כבר אמרתי שזה בית קולנוע?) והשוס הגדול הוא שהכיסאות מתכווננים וכך גם משענות הראש (דמיינו לכם שאתם שקועים בסרט ונעים עם הכיסא אחורנית לנוחות מיירבית - איזה כיף!).


ההשקה היתה במעמד ראש העיר עדי אלדר, גבי מלכה בעלי קניון חוצות כרמיאל ואייל מור, מנכ"ל רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס.
שיא הטקס היה בגזירת הסרט האדום, אשר הודיע  על פתיחתו הרשמית של בית הקולנוע...
גבירותיי ורבותיי יש בית קולנוע בכרמיאל!

ועבורי ההישג הגדול היה שהצלחתי לשכנע  את בעלי לצפות איתי בסרט השלישי של 50 גוונים של שחרור (ועל זה עוד יכתב בנפרד).

                          

צאו, תבלו, תהנו ואל תשכחו לחזור כדי להמליץ לנו על סרטים שווים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה