9 באוגוסט 2017

Lily kidst - כשהגלילים נגמרים הכיף מתחיל

דמיינו לעצמכם שני בנים שובבים וחופש אחד גדול...
אני לא צריכה לדמיין, זו מנת חלקי חוץ מ...
שאצלנו עדיין יש מסגרת חינוכית לפחות עד לשבוע האחרון של אוגוסט (סיימתם ל"ברך" אותי? יופי!).
אבל עדיין הימים ארוכים וחמים, אז בין בריכה לתוכנית טלוויזיה ובין הפעלה במזגן למשחק במחשב...אני משתדלת (וגם מצליחה) לרתום אותם לפעילות יצירתית (וגם לעשות חוברות של קיץ).
לכן שמחתי לגלות את lily kids המהדורה לילדים במיוחד לחופש הגדול...כל גליל נייר טואלט ( 16 גלילים במארז) עוטף גליל פנימי צבעוני...
כבר אמרתי כשהגליל נגמר הכיף מתחיל...
כי מי מאיתנו לא אסף גלילי נייר טואלט לגן וקיבל בתמורה את פאר היצירה של ילדו או ילדתו?


כל מה שנדרש לאחר צהריים של כיף הם גלילים פנימיים צבעוניים, מספריים, דבק ושאר התוספות לקישוט...וושי טייפ, פונפונים צבעוניים, מנקי מקטרות, נוצות, עיניים זזות ועוד...ועוד...
והרבה דימיון...


ישבנו...חשבנו...ולבסוף החלטנו...כפר אינדיאנים (בכל זאת בנים).
גזרנו, הדבקנו, קישטנו, צבענו ולבסוף גם שיחקנו עם האינדיאנים שלנו...
ותאמינו לי שהיה קשה לשכנע את הבנדיטים שלי להתאפק עד שנסיים את הגליל הבא...


ולכל מי שמפחד שהוא לא מספיק יצירתי או שהוא תקוע בלי רעיונות...מלבד אינדיאני או מיניונים...אני ממליצה להיעזר בספרה הנהדר של רינת הופר גלילונה שלא רק שיתן לכם רעיונות נהדרים אלא גם יסביר כיצד עושים זאת.


אז מה אתם יוצרים מהגלילים שלכם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה