10 במאי 2017

בחג המים נחגוג עם בועות ענקיות של באבלס

חג המים לפנינו...כן, כן...זה שבא אחרי חג האש...וכמו כל שנה בישוב הקהילתי בו אני מתגוררת...גם השנה נחגוג את החג בסיבוב על טרקטור מקושט, מלא מטעמים חלביים והמון...אבל המון מים...
ובכלל מי צריך אירוע מיוחד כדי להנות מבועות סבון...גדולים כקטנים (או אולי להיפך?!)
לכן שמחתי מאד לקבל את הערכה להפרחת בועות ענקיות עם אבקה להכנת 10 ליטר נוזל בועות...אני לא יודעת מי התרגש יותר הבנים שלי או אני (כן, כן, אני נוטה מדיי פעם לילדותיות).



בערכה גילינו מקל גמיש להפרחת בועות ענק, מיני חישוק בצורת לב ואת אבקת הקסמים שתדאג שיהיה לנו סבון איכותי שיוצר בועות גמישות ובוהקות...



קריאה מהירה גילתה לי שזה ממש לא בעיה להכין את נוזל הבועות...רק לערבב מים, אבקה וסבון פיירי ומוכן (טיפ קטן אל תיצרו קצף זה הורס את הבועות).



אילו רק יכולתי לתאר לכם את החיוכים של הילדודס שלי ושלי, את הצחוק המתגלגל וקריאות האושר כשהצליחו ליצור בועות ענקיות, מבריקות ומופלאות...



בלי ספק הבועות יצרו לנו אחר צהריים קסום.

לינק לקניית ערכת הבועות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה