23 בינואר 2017

חדשות הבמבה

אני מאד אוהבת במבה...אני מאד מאד אוהבת במבה...אני חושבת שאפילו יותר מהבנים שלי, נו, טוב הם לא ממש מספיקים לאכול מהבמבה.
ומסתבר (שוקינג) שלא רק אני...במבה זה החטיף הכי נמכר בארץ.
אני זוכרת שבשנות ה-90 טסתי עם אימי ללונדון וכמובן שלקחתי איתי במבה כי אין שם.
או שידיד שלי מצרפת הגיע לארץ (ואחרי הביקור הזה הוא הפך לידיד) ונתתי לו לטעום במבה...וכדי לקצר את הסיפור הוא פשוט לקח איתו שקיות במבה חזרה לצרפת (שנות ה-90 זוכרים).
גם כשהבנים שלי נולדו בשלב זה או אחר הם נחשפו לשקית עם התינוק וספק אכלו...ספק מצצו את הבמבה (כן, כן, אני השגחתי שזה לא ידבק להם לחיך).
והשיא היה ששנה שעברה נסעתי עם בני בכורי לביקור בבית של במבה...אני לא יודעת מי התרגש יותר הוא או אני...
במסגרת החידושים מבית במבה (כי לחדש זה בדם שלנו) יצאו שלוש שקיות במבה חדשות:
1. במבה חצי - חצי בטעם פונץ' בננה - אני פחות אהבתי את השילוב הזה (אני עדיין מעדיפה במילוי נוגט או במילוי חלווה)...אבל הבנים שלי מאד מאד אהבו. במיוחד אחרי שהקפאתי את הבמבה ואז הבמבה הפכה לגלידת לגלידת פונץ' בננה.
2. במבה בומבה - קריאות הצהלה שנשמעו בגינה כשהילדים גילו את גודל הבמבונים היו בלתי נשכחות..."וואו איזה גודל...", "זה ענק" וכו'...
ואכן הבמבונים ענקיים והעסיקו את הילדים. היו מי שכירסמו והיו מי שניסו לדחוף הכל לפה (ללא הצלחה).
הטעם אותו הטעם והגודל ענק...
ואני אני עדיין נשארת נאמנה לבמבה בשקית הכתומה (כן...כן...אמי יודעת שזה בדיוק כמו הבמבה בשקית עם התינוק...ועדיין אני מעדיפה אותה יותר).


3. במבה עגולה - או כמו שהבן שלי קרא לזה...במבה פיתה. דיסקיות במבה טעימות במרקם מעט יבש יותר אבל מאד טעים. במילה אחת הצלחה.



אז אין, אין, כמו במבה...של אסם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה