6 בפברואר 2014

"ארגובייבי" "WRAP" מנשא מעטפת היברידי – חדש בליין מנשאי התינוקות הארגונומיים המובילים בעולם

נתחיל בווידוי...אני לא ניידת, אני כן ניידת פיזית אבל אין לי רישיון, את כל מסעותיי בעולם או יותר נכון בגבעתיים רבתי אני עורכת ברגל או באוטובוסים (כן, כן, אני יודעת...עד שלא יהיה לי רישיון אני לא אבין מה זה...במיוחד עם שני ילדים...כבר שמעתי הכל).
וידוי נוסף שני ילדיי היו ילדי מנשאים.
האהבה למנשאים נולדה עם בני הבכור, זה מתחיל במנשא מעטפת/ קשירה שקיבלתי מבת משפחה...שתמיד הסתבכתי איתו עד שבילד השני למדתי איך משתמשים בו (סופסוף) ונהניתי מכל רגע, עברתי למנשא עם פיסוק (אחרי אישור אורטופד כמובן, לכל המודאגים בנושא) ובטיולים בארץ ובעולם זה מנשא גב (והאמת גם מנשא פיסוק). 
ומה לא שמעתי מהסובבים אותי על המנשא..."זה נוח לו?", "הוא נושם שם?", "לא חם לו?", "זה לא בריא לגב/ לרגליים/ לתינוק" ועוד...ועוד...
ואני הסתכלתי עליהם, חייכתי ועניתי: "הוא בסדר גמור". גם כשטיילתי עם בני הבכור בסין (במנשא כמובן) קיבלתי תגובות דומות (מפתיע).
אבל אני בשלי...אני אוהבת מנשאים...לא סתם נשאתי את בניי במנשא עד כמעט 10 ק"ג
אני אוהבת שבניי צמודים אליי, שואבים את חום גופי, מכורבלים או מניחים ראש עליי...
ועכשיו חידוש מבית ארגובייבי" – מנשא התינוקות הארגונומי המוביל בעולם: "ארגובייבי" WRAP , מנשא מעטפת היברידי לנשיאת תינוקות רכים, בנוחות אולטימטיבית לשהייה ממושכת שלהם על הגוף.
לראשונה מצטרף מנשא מעטפת לרך הנולד, כבר ממשקל 3 ק"ג, אל סדרת מנשאי הילקוט של ארגובייבי.
מנשא המעטפת ההיברידי של "ארגובייבי" עשוי בטכנולוגיית D4 החדשנית.
המשמעות היא כי המנשא יכול למעשה להימתח ל-4 כיוונים שונים במקביל, כדי לאפשר להורה ולתינוק נוחות   מרבית וחופש תנועה (בלי שיתרופף ויאבד את צורתו עם הזמן). המנשא נמתח ומקל על קשירתו על גבי הגוף, ומבטיח תמיכה אופטימלית להורה ולתינוק:

התינוק - נישא במצב מעורסל, עם תמיכה בצוואר ובגב כשרגליו חופשיות
ההורה – חופשי ונוח בשל חלוקת המשקל שמונעת עומס יתר על הכתפיים והגב. לראשונה ניתן פתרון למנשא עטיפה מבלי שיהפוך להיות רופף עם הזמן. 



יתרונותיו של מנשא ארגובייבי WRAP :
  • נוחות בלתי מתפשרת - הנוחות המאפיינת את מנשא המעטפת מאפשרת לשאת את התינוק גם למשך שעות ארוכות מבלי להרגיש צורך להסיר אותו תוך זמן קצר. הוא מרגיש חלק מהגוף. 
  • ביצוע פעולות תוך כדי שהייה במנשא - מנשא WRAP אף מאפשר את החלפת החיתול, הנקה נוחה, ואפילו פעילות פיזית מתונה כגון יוגה, מבלי להוציא כלל את התינוק מהמנשא. 
  • תנוחות שונות לנשיאה - הוא מעוצב באופן ייחודי שמאפשר לעטוף את התינוק במגוון אופנים ולהצמיד אותו אל גוף ההורה בתנוחות שונות. כך, למעשה, ניתן להתאים את המנשא מעטפת לשלבים השונים בתהליך ההתפתחות התינוק, ללא צורך בהחלפת המנשא עצמו. 
  • כיסוי מושלם - עיטוף מלא של גוף התינוק, בתנוחה טבעית המדמה את השהיה ברחם אימו. 
  • תפעול קל – העיצוב הייחודי לתפעול קל, ללא אבזמים, טבעות או מחברים מורכבים, המקשים על קשירתו אל הגוף. 
  • אחסון פשוט – הוא מתקפל באופן קל ופשוט אל תוך עצמו, לחיסכון במקום ונשיאה נוחה. 



"ארגובייבי" פותח בארה"ב בשנת 2003 בעזרת אורתופדים ומומחים להתפתחות הילד, במטרה להבטיח התפתחות תקנית של עמוד השדרה ואגן הירכיים של התינוק. תנוחת הפישוק במנשא "ארגובייבי" מבטיחה קימור טבעי של עמוד השדרה והאגן. מנשאי ארגובייבי מעוצבים בהתאם להמלצות המכון הבינ"ל לירך ומותן, כך שיתמכו בהתפתחות תקנית של אגן ועמוד השידרה של הילד.

במרוצת השנים הפך "ארגו בייבי" למותג המועדף על ידי סלבריטאי ארה"ב, ובין אוהדיו המושבעים נמנים כיום: ג'יזל, ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, קורטני תורן-סמית, קארי ראסל, ארנולד ווסלו, סיינה מילר ועוד.

מחיר לצרכן: 340 ש"ח.

מנשא "ארגובייבי" WRAP יימכר באמצעות אתר הבית של ארגובייבי וברשת "מוצצים".

באתר מוצעים מאמרים והוראות הלבשה (כולל סרטונים): www.ergobaby.co.il

לבירור נקודות מכירה – "פופון": 03-6422533. בפייסבוק: ארגובייבי ישראל.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה