25 בדצמבר 2013

יופלה? Really? יופלה Real! ויש גם קופון

המעטפה המיוחלת הגיעה והחווויה הפעם...גביעי יופלה Real...יאמי...
למחרת התייצבתי בשופרסל שלי, נעמדתי מול המקרר והתלבטתי אילו טעמים לקחת. אבל מהר מאד הבנתי שאני לא צריכה להתלבט פשוט לוקחים אחד מכל טעם.
רק שהיה חסר את היופלה Real דובדבן, אז לקחתי שניים אננס.
יום שישי אחר הצהרים, קמים משנ"צ ומיד הקטנטן אומר: "אמא אני רעב, הבטן שלי מקרקרת". נו, טוב, הוא רגיל לארוחת ארבע בגן.
הוצאתי את היוגורטים והתיישבנו כמשפחה לאכול יחד (שני יוגורט אננס ואחד פירות יער).
ועכשיו התחילה הדילמה ממש כמו במילקי...לערבב או לאכול לפי שכבות? אצלנו הוחלט בפה אחד לערבב (פשוט לפי שכבות השכבה העליונה מתוקה מדיי, אבל כשערבבנו התקבל טעם מתקתק עדין.
גיליתי יוגורט שהוא רק 3% שומן אבל ההרגשה היא קרמית (לא עוד יוגורט דליל) והבונוס הוא המון חתיכות פרי!!! (איזה כיף לא עוד יוגורט שרק מחפשים את הפרי אלא יוגורט עשיר בפירות).
אז כל אחד אכל את היוגורט שלו וכולנו טעמנו מכולנו ולבסוף הוחלט שה...הכי טעים (פשוט לא החלטנו...אני חושבת שהתפוח נפלא, בעלי מעדיף את האננס ובני? הוא אהב הכל).
מומלץ ביותר...בתיאבון...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה