25 בדצמבר 2013

ניוטרוג'ינה Neutrogena - הכן גופך לחורף

אני מאד אוהבת את החורף...
את הריח אחרי הגשם, לרוץ ולקפוץ בשלוליות עם בני (עוד לא התבגרתי), לטייל בגשם עם או בלי מטרייה, את הקור, את המעיל והצעיף, להישאר בבית עם שוקו חם...אבל אם יש דבר אחד שאני לא אוהבת בחורף זה את היובש בעור (וגם את הנזלת או את השפעת) אבל אני לא מתמידה...תמיד יש לי סיבה: הקרם שמנוני מדיי, משאיר סימן על הבגדים, הריח דומיננטי ואני בדיוק רוצה לשים בושם.
ולכן שמחתי שהוזמנתי ל'ריבר סייד' בתל אביב להשקת סדרת קרמי הגוף החדשים של חברת ניוטרוג'ינה,  Deep Moisture.
האוכל היה טעים (על טהרת החלבי) והמקום עוצב כספא מפנק...סחלבים לבנים, נרות מאירים בכל מקום, מוזיקה מרגיעה ומיטות ספא.

התפנקתי לי בעיסוי רגליים מדהים עם הקרם החדש, התחושה היתה נפלאה. הקרם נספג בעור במהירות והשאיר את הרגליים רכות ונעימות והריח... עדין ונעים. גם בני התינוק שהתלווה אליי נהנה גם מהאווירה השלווה (והוכחה לכך - הוא פיזר חיוכים לכל עבר), מהאוכל (זללני) ומעיסוי רגליים מפנק.
לאחר מכן, הציגו לנו את סדרת הקרמים החדשה לבית ניוטרוג'ינה (ידעתן שניוטרוג'ינה מבית ג'ונסון&ג'ונסון? אני לא ידעתי).
שלושת המוצרים החדשים מסדרת Deep Moisture מצטרפים לסדרה הנורווגית ההמוכרת והמצליחה, אז מה חדש? תחליב גוף מועשר לעור יבש (מבושם בניחוח עדין ששבה את ליבי והפעם אני מתמידה), תחליב גוף מועשר לעור רגיש ויבש (נטול ריח ע"מ למנוע רגישויות) ו - קרם רב שימושי הנספג במהירות ומתאים גם לעור הפנים (טרם נוסה).


קרמי הלחות החדשים חודרים עד 10 שכבות לתוך העור, ומספקים לחות ל-24 שעות. המלצה שלי למרוח אחרי אמבטיה חמה ופשוט להנות מלחות וניחוח עדין.

אני אהבתי וכבר משתמשת...ממליצה בחום...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה